Hej idag!!!!

Hej! Nu sitter jag hemma hos mormor igen, jag har visst varit hemma hos mormor jätte mycket sissta tiden tycker jag iaf.
Det är bara för att mina kusiner och min moster har varit här, ja, dom är ju här nu med. Men endå, det har väl varit kul iaf, hihi. Och sen har min kusin såvit över hemma hos mig några nätter. Vad vi gjorde var att fiska lite och ja, jag satt mycket vid datan och chattade med min älskling Robbin<3<3<3, jag vet inte om jag har skrivit det förr. Men jag skriver det iaf, för säkerhetsskull.

USCH vad jag mår blä assa, jag känner mig inte alls bra idag. jag har ont i magen. Det är inte kul alls assa. Men vad ska jag göra åt det? Jag får väl vänta tills det går över. Det brukar det ju alltid göra endå.

Det ligger en söt liten katt brevid mig (gullig katt också) hehe. Hon heter Maja, men förut hette hon Tussa. Men inte nu, hihi. För min mormor döpte om henne. 
 

                                                                                     Hejdå vi ses ikväll igen hihi=D. . . kulkul. Ska kanske chatta med älsklingen Robbin på msn ikväll=D puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0