Hej ikväll<3<3<3!!!!!!

Hej! Nu är jag hemma från Folkets hus. Jag har varit där och stått i kiosken och sålt korv, kaffe, saft, läsk, bullar och chokladrutor, det var jätte kul:). Och sen åkte jag dit igen för att göra samma sak. Men då fick jag stå i bollkastningen ist.......... Ja, det var ju också kul, men det var extra kul med det iaf hehe för att jag busade lite med christian och emir som jag stog där med. HIHI fyfaan vad kul det var assa. . . . . Jag skrattade så jävla mycket så jag hållde på att pissa på mig hihi... . . . Ja ja nu måste jag gå hejdå.....


                               <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3JAG ÄLSKAR DIG ROBBIN<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0