Hemma från Borlänge!

Hej! Nu har jag precis kommit hem från Borlänge, jag, mamma, jens och min kusin har varit på strutsfarmen(stavning) och kollat på struttsar så klart. Sen så åkte vi till max och åt mat, jag åt maxmål och en cola. Det var ganska gott=). Sen så åkte vi till jula för att köpa en sak jag vet inte vad den heter? men iaf så var priset 2000:- (kronor) det var jätte dyrt tyckt jag. Men jag var inte med in, hihi!. Sen var det väl ö&b och köpte en sån.
Sen åkte vi väk hem da, och nu sitter jag här och bloggar lite. Ska snart chatta lite på msn med min älskling assa min kille<3. . . Hejdå vi ses väl ikväll igen=D

(Jusst ja sen så kom moster också, det var jätte kul att hon kunde komma=D)

Kommentarer
Postat av: lotta med Juni o Cola

du glömde tala om att du träffade MOSTER ju!!!ajabaja:)

gott med max..men vad sa du..åkte till öb och köpte en SON!!??Har du skaffat barn?;)

2009-08-08 @ 23:04:07
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0