Hemma från mormor!!

Hej! Nu har jag precis kommit hem från mormor. Jag har typ varit där sen 11.00 idag, jag jobbade. Jag fick typ göra rent mattor rom hade legat jätte länge hemma hos henne. Så jag tog såpa och vatten och gjorde rent alla dem dära jätte smutsiga mattorna=S. Jag fick såpa typ på hela mig, det var inte så jätte kul faktiskt. Men klar vart jag iaf det var tur tyckte jag, hihi. Men det var ganska kul, typ alla mattor förutom den sista. för då hade jag nog gjort rent 4 eller 5 stycken, hehe.

Men nu har jag iaf kommit hem. Så nu ska jag sitta lite vid datan och ta det lungt. Det blir skönt, tycker jag, hihi.
Hejdå nu ska jag gå=D ses!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0