cha cha!! 20/12-09<3

Cha cha! Mamma fyller väl år idag dah. Jag och pappa sjöng för henne imorseXD. Aa hon fick väl paket också. Så av mejj fick hon en diamant, och utav pappa fick hon en smörgåsgrillXD, så man kanske ska äta mackor ikväll dah, hahah<3!. Ska väl rita någonting till mamma snart också, så att hon inte bah får två paket.
Ajaa sen vart det datan för mejj sj dah:), kul eller vad?. Jjo det var kul, vart väl bdb, msn & blogg.se dah;D...

Ska komma folk och gratta mamma snart, assa jag vet inte om jag pallar folk idag:(. Och sen är det så mycket med julen och så. Assa jag vet inte ens om jag har köpt paket till allihopa i släkten:(... Assa man blir juh så strässad också.
Men sen blir det kul iaf, Syrran ska komma sen. Jag har köpt en julklapp till storasyrran med<3. Love you syrran 4-ever and ever bbyh<3. Och sen har jag en nallebjjörn som jag inte vet vem jag ska ge den till. Eller så tar jag den själv, för den är så extremt sööt assaXD....

Skolan imorgon igen dah, kul kul som faan. Vissa kanske tycker att jag är lite lite lite lite konstig, men men, skolan är iaf rolig TYCKER JAGxD, för den är roligare en Nyhammars sugiga skola iafXD. Nu vill man juh iaf gå till skolan. Det ville man INTE när man gick där, hahah<3. Ajja chadå<3333.ses ikväll alla blogg läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0