Cha cha!! 22/12-09XD...

Cha cha! Är på mammas jobb igen dah. Jag har varit med MINA SÖTNOWSAR, vi hade as kul assa fy faan vad kul vi hade assa<3. ÄLSKAR ER JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE MYCKET BABES<3...

Aa iaf vi fick jullov idag dah. Hade inte en enda lektion assa.
Jag vaknade kl. 05.30 gick upp kl. 05.40, ajaa sminkade mejj plattade mitt hår, gick och åt frukost och sen gick jag till bussen och åkte till skolan dah, as kul. Men när jag kom till skolan så kom jag på att vi börjjade kl. 09.15 kulkul assa. Men sen såg jag att Emelie.H. kom, gick såklart och kramade henne som vandligt dahXD. Och sen gick vi runt och töntade oss som vandligt IGEN hahah<3, as kul assa, för det är juh tomt i skolan när vi börjjar sent typ vid 9 tiden såklartXD. Men sen kom Emelie.W. och vi hade as kul igenlart<3.
Men sen när vi börjjade så gick vi bah upp till klassrummet och vi fick JULMUST, PEPPARKAKOR:D, SKUMMTOMTAT:D, KLUBBOR OCH KEXCHOKLAD, assa guud vad gött det var dah. Hahah jag tog en pepparkaka, en skummtomte och en klubba:D, hahah<3...

Ajaa bloggar senare herrå cha chadå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0