Cha cha!! 23/12-09!!

Cha cha!! Är fortfarande på mammas jobb:(. Jag har försökt att ha lite kul men har inte lyckats så bra precis:(. Det endå roliga jag har haft idag är väl att jag har schoppat en illröd hårfärg till mejj själv:D.. Men men, jag får väl gå ut på stan igen dah och kolla om jag hittar någonting roligt IGEN DAH:S. Hmm.... jag har iaf ritat en jätte jätte jätte jätte sööt tomtenisse hihih, jag tyckte iaf att den vart gullig. Jag kan lägga ut den bilden på min blogg senare när jag har laddat in alla bilder på datan HEMMA:P...

Ska färga mitt hår ikväll om jag hinner. För det är juh så mycket med julen nu. Mamma och min låtsas pappa ska både laga mat och städa. Men jag kan väl hjälpa till med att städa lite dah för att vara snäll och kanske få några julklappar. Hahah, det jäller nog dom med:D, hahah<3

Ajaa ses ikväll herrå<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0