Cha cha!! 25/12-09!!

Cha cha!! Nu sitter jag bah hemma och håller på med min NYA mobil, jag fick en Sony Eriksson W595. Assa fatta vad glad jag är assa, och det var den jag ha velat haft jätte jätte länge. Och den mobilen är vit med röda blommor på<3. Assa den är as fiin assa<3. Jag är faan as glad över den. Och sen fick jag jätte jätte mycket fina/snygga/coola kläder, 2 parfymer, balsam & schampo och två stycken deo<33.

Men jag vart gladast över min nya mobil. Har nytt mobilnummer nu, så den som känner mej som inte har mitt nya nummer så fråga mej så kanske du får det<3.

Det är "Narnia" ikväll, faan vad kul, hahah<3.Vem ska kolla på "Narnia" idag??<3

Herrå nu ska jag kolla på "En prinsessas dagbok" så vi ses snart<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0