Cha cha Angel här igen dah!!!!!

Cha cha!! Har varit i skolan idag dah<3. Det var kul som faan assa, eller vi har ALLTID kul i skolan<333.
Ska till skolan imorgon med, hoppas jag bah får en kram utav gulliga dah<3. Han är faan skit gullig, Heheh..

Gick upp kl. 06.01 idag, och gjorde mejj iårdning. Gick till bussen kl. 06.10, och gick på den kl. 07.06<333.... Och åkte till skolan. Och då vart dej as kul. Treffade Johanna där och vi gick och pratade lite. Sen nör kl var 08.01 så gick jag och hämtade mina so saker:S och gick upp. Sen kommer inte jag ihåg när jag tröffade min sötnows Hanna<3. 
Och sen när so lektionen var slut så var det idrott;S... Det var kul idrott den hära gpngen faktiskt, vi spelade bedminton<3, kul som faan assa<3. Och på idrotten så fick vi prata med Idrotts läraren och han sa att jag hade mer en "G" men mindre en "VG" så typ mittemellan "G" och "VG", hahah.. Men om vi hade haft betyg så hade jag haft det<3.., Men nu har vi itne betyg:D....


Måste chila så herrå<3333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0