Hejjsan hoppsan allihopa!! 5/12-09...

Cha cha!! Nu har jag kommit till mammas jobb igen<33, kul kul assa.

Men jag har haft SKIT KUL ASSA<33. Jag har varit hemma hos min sötaste kompis ever bby<33. Det skulle igentligen komma en till men hon hade inte någon skjuts:(, och han hade inte hunnit med bussen heller:(... Men men vi hade skit kul endå. Vi kollade ¨på film typ hela jvla natten assa<3, vi kollade på "17 agen" faan assa jag älskar den filmen assa, jag bah måste ha den filmen<33, och sen såg vi en film som hette "nicko" det var en liten ren unge, assa den var jätte sööt assa<33, jag bah måste ha den filmen ickså<33. Men det var en film vi inte såg, kommer inte ihåg vad den filmen  hette:(, men jag har sett den förut;D, den handlade om en kille som typ hälde på sejj nått äckligt medel så att alla djur kom och juckade på honom, GAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAAHHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHH<33, FAAN VAD KUL DET VAR ASSA ;D.... Men måste gå herrå<33


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAH det va faan kul assa! :D <3<3<3

2009-12-05 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0