Hejj 19/11!!!

Hejj!!! Idag har jag tagit svin sprutan:(, och det var inte skönt precis.. Jag vart jätte spyfärdig, jag mådde jätte illa och jag rammlade så mina kompisar fick ta emot mejj);... men det är gjort nu iaf.. Men jag fick lov att gå hem från skolan idag för att jag inte mådde alls bra över huve taget. Och min kompis kunnde inte gå när hon hade tagit sprutan:(, stackars min sötnows<3... Men jag hoppas att hon mår bättre nu och att hon kan gå iaf.. Jag hoppas hoppas hoppas värkligen det<3..

Men nu är jag iaf på mammas jobb. Jag har jätte ont i min arm:(, och svimmfärdig fortfarande, men jag mår iaf lite lite bättre en när jag var i skolan.. Nu vill jag barah hem och sitte framför datan vid MSN.. så jag kan chatta med mina sötnowsar<3, och höra hur dem mår.. Men jag tror att dem mår bättre en i skolan. Och att dom har vilat lite.. Jag vill inte att dom ska må jätte dåligt för dåh gör jag också det, jag lovat det..

Herrå orkar inte skriva någe mera för min arm, herrå<3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0