Hejj 7/11-09!!

Hejj! Jaa då blir det sötnowsen Hanna idag dah<3.. Ska gå på bio med gullungen Hanna med (This is it- Micheal Jackson), faan vsad kul vi kommer att ha sötnows<3..

Fy jag måste träna på spanskan tills på onsdag:S, och jag som skrev på bdb att det var tills på måndag med det är det inte haha, jag ska ändra det sen när jag har skrivit klart på bloggen haha..
Assa Hanna du måste skynda dejj<3, du kan väl gå emd mejj på stan istället för din mamma haha, nejj dah du kan gå med din mamma<3.. Men men, haha..

Vad är det man kan göra nu dah??, assa när man är på mammas jobb och väntar på Hanna dah<3.. Eh jag kan gå på stan. herrå vi ses ikväll när jag har gått på This is it!! herrå herrå herrå herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0