Hejjhejj!!

Hejj! Skolan idagg dah. Klassråd (blä):S, Morgonsamling(blä):S, spanska(kul)XD, NO(kul)XD, lunch och sen slöjjd. Assa det är så jävla oretvist att dom som har hhemkunskap ska få sluta tidigade en vi på slöjjden);..
Men när vi hade rast från slöjjden så slog en idiot bög kille mejj på handen så nu har jag ont i båda händerna);.. Haha, jaa jag kan sparka tillbaka, fast han slog mejj, men jag kan spanrka han haha kanske i mellan bena då kanske han börjjar respektera mejj, men det tror jag nog inte);. men ajjaa haha.

Assa idag kom jag hem prick kl. 16.00 haha, faan vad kul assa, hihi eller?? haha..
Men nu äe jag iaf hemma, men jag saknar mina två gullungar); kan inte ni två komma till mejj nu<3.. Men ni två  känner juh inte varandra:(, men ni kanske kan<3, haha. Hoppas att vi tre kan ses någon dag<3.. ÄLSKAR ER TVÅ MEST LOVE YOU<3<3<3..

Lagga idol ikväll dah<3 assa alla kommer faan sitta hemma och rocka loss.. Faan vad ägit assa, faan jag tror jag ska göra ett frukt fat tills ikväll. Jag ska göra mamma glad, haha mamma får int kolla när jag gör den. Hon kan sitta i vardasrummet medans jag gör det haha. 
Men mamma sa juh faktiskt att vi skulle äta ute efter hon hade slutat jobba idag, om ni undrar så jobbar hon på Tattoo, assa det är jätte coolt, min mormor persar, min syrra tattuerar, min syrra tattuerar, min låtsas morfar tattuerar också haha och min mamma ritar tattueringarna haha coolt värre assa<3..

Assa Jag vill att det ska vara idol nu. Assa pallar inte att vänta);..

Men assa jag måste bah gå herrå<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0