Hejj färgar mitt hår igenXD!!

Hejj! Nu håller jag på att färga mitt hår igenXD, och denna gång är det brunt igen, men jag har aldrig färgar mitt hår brunt, men min orgenala färg är brun haha. Men när min hårfärg har gått ur så blir det rött igen haha, kulkul assa<3.. Men vad ska man göra senare idag dah??.. Kanska ska ringa min älskling<3..



Åh, jag vill att tiden kan gå fortare så jaag kan tvätta ut min färg i håret, men mamma gör det nuu.. Så jag måste vänta lite till assa menmen.. Tiden kommer väl snart hoppas jaag<3..
Jag är ganska nervös för hur mitt hår ska bli åå see ut. för jag har aldrig färgat mitt håt brunt förut:(..
Hur tror nii att det blir och see ut??.. Komentera hur ni tycker<3...



                         Herrå jag bloggar när jag har gjort mig i årdning<3.. Herrå herrå<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0