HEJJ IGEN DÄR UTE<3!!

Hejj!! Nu sitter jag på mammas jobb vid datan, haha.
Jag ska snart vara med min SÖTNOWS Johanna.. Men hon är på bedminton lite först.. Hon skulle ha varit hemma  kl 12.00 egentligen, men hon har inte ringt/smsat mejj en:(.. Eh... det kommer nog snart, (hoppas jag iaf, haha)..

Vad ska man göra sen när man kommer hem dah??.. Jag får väl hitta på nått själv som vandligt haha nejj dah, eller jjo men eh.. strunta i det haha.. Det är lungt jag hittar nog på nått tillslut hahaXD..

Men nu dah?? assa när jag ska vänta på min SÖTNOWS Johanna<3.. Snart snart snart ssanrt hoppas jag att hon hör av sejj<3.. Det gör hon nog snart jag vet det.. Haha, men hon tar sin lilla tid ibland för hon ska juh dusha innan hon hör av sejj<3, haha.. Jaa vad ska jag säga mer dah??..

        EEHH jag måste iaf gå så herrå vi ses kanske senare      HERRÅ ALLIHOPA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0