Hejj!!

hej Idag åkte jag hem lite tidigare för att jag vart lite arg och ledsen. Jag hade nya skor och jag hade dem på mig till skolan. När jag satt på bussen och den åkte till torget, då kom en utav dom två tjejerna på, och sen frågade hon mig om hennes jävla kompis hade gått på bussen jag jag sa nej. Men så gick hon på lite längre borta:(... Så satt dom och skrattade åt mina nya skor i bussen hela jävla vägen dit.


Men när vi kom till skolan så var det jag som stog kvar där och väntade på det andra bussen som skulle komma, och mina kompisar att på den bussen. Så den kom till slut. Och då gick vi in till våra skåp och tog av oss jackorna och la in väskorna, och gick någonstans. Och sen när jag och min kompis gick förbi dem så såg en utav dom helt jävla dum i huve ut världens jävla fuuula blick så jag hållde på att döö utav skratt för att hon kollade så dära jävla fuultXD ahahhahahahhaaaa 



                                          herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0