Cha chaaaaaa bloggen ....... 4/4-2010 !

Cha cha !
Aa, nu sitter man här hemma och har precis duschat dåe !
Hade lite ont i huvvet när jag vaknade (det var inte ett dugg roligt)
inte precis någon lycklig morgon att vakna till när man ha ont i huvvet ..
Men ajaa, nu har jag inte det längre för att jag har precis duschat som jag sa :) ...

Aa, idag ska jag och familjen till Borlänge för att hälsa på mina kusiner som bor där -.-' ...
Dom kan vara dryga men ibland är dom lungna, men det händer inte så ofta precis :I ...

Aa, igår så gjorde vi absolut ingenting, sen fick jag ont i huvvet igår då ..
Så jag låg väl i sängen eller soffan och gnällde eller sov för jag hade juh ont i huvvet ..
Sen på kvällen hade jag fortfarande ont i huvvet, men jag kollade på tv endå för det var
ett program som jag hade sett frem emot så jag fick juh såklart lov att kolla på det dåe :D ...
Det var typ vuxna från olika länder som sprang i någon jävla hinder bara :'oo ...
Hahah, det såg så jävla soligt ut asså, jag låg och asgarvade för mej själv hela tiden jag kollade
på det hahhahaha !
Men programet var iaf skit kul !
Sen gick min huvvevärk över, så jag satte mej vid datan -.-' .. Och när jag gick från datan
och skulle lägga mej så kom huvvevärken SJÄLKLART tillbaka :( ...... Så jag låg och messade lite
men det blev juh inte precis bättre, men det var juh såklart inte det jag hade räknat med xD ...
Så jaa, så såg gårdagen ut då :) ...

Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra precis :( ...
Kanske ska göra mej klar för att åka till Borlänge, men det blir väl inte fören efter lunch ?
Man kan juh alltid fråga mamma eller pappa .....

Ajaa, chadåååååååååå
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0