Hej ! ... 18/4-2010 ...

Cha cha ..

IDAG :
Nu sitter jag hemma och har ganska tråkigt .
Har precis pratat med älsklingen i telen då.

Hade mitt fönster öppet så har skit kallt hemma i mitt rum nu
så jag håller på att frysa ihjäl ;(        (VILL INTE FRYSA IHJÄL IDAG) ..
Hahah det ramlade ur en femma ur min bh nyss :$ ..
Men ajaa, har inte gjort så jätte mycket idag faktiskt .
har typ nästan bah setat vid datan lite och så.
När jag vaknade idag så kollad jag på mobilen och hade 4st sms.
Så fick väl bah lov att svara på dom så :P ..


IGÅR :
Aa, igår när jag vaknade hade jag visst somnat med kläderna och allt på. 
Så gick väl upp och duschade och klädde på mej och gjorde mej iårdning för jag
skulle till Borlänge och träffa älsklingen och så . 
Och sen gick jag till bussen 10.20 för för bussen gick 10.40 .
Sen var jag i ludvika och gick till Tattoo och var där tills jag skulle gå till stationen .

Och sen hoppade jag på Borlänge bussen själv och åkte dit då.
Och sen när jag närmade mej Borlänge blev jag nervös och så.
Som jag blev förra gången jag skulle träffa älklingen.
Så sen när jag hoppade av så gick jag till älsklingen och hånglade lite och kramade honom.
Och sen gick vi runt och sen typ vid lunch så gick vi och åt på Donken ;D ..
GOTT ;P ..

Jaa det var väl igår då..
Nu sk ajag fråga mamma om vi kan kolla på film eller nått ´..

Cha chadå hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0