Hej ! . 22/4-2010 ..

Cha cha !
Hann inte blogga igår för det var skola och det hände en mej en hämsk sak så jag skriver det som var igår nu ist !

IGÅR:
Hej, Igår vaknade jag 05.30 då.
Och gick väl upp och gjorde det vandliga, sminkade mej, klädde på mej, plattade håret och åt frukost.
Och sen 06.10 så går jag väl till bussen :) ..
Aa, satt väl på bussen och och lyssnade på musik, sen kom jag väl till skolan och så.
Och sen var jag i skolan tills 15.15 ..
Var på stan med bästa, Sötaste, snyggaste, bästa älsklingan efter skolan slutat då :) .
Hahah, jag och bästa gifte oss kl halv fyra då haha !
Hade skit kul asså<3 .
Och sen åkte jag till akuten då :( .
Tänker inte säga vad som hade hänt mej !
Det är bah mina älsklingar som får veta det !

Ajaa, herrå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0