Hej igen 2/4-2010 ! <33

Aa, sitter hemma hos mormor dåe !
Skulle hit och äta pizza, har typ precis ätit klart :) ..
Aa, tänker på älsklingen jätte jätte mycket dåe !
Vet inte vad jag ska göra utan honom riktigt ..

Aa, igår var jag i skolan, och vi slutade faktiskt tidigare för vi hade matte istället för att ha hälsa :) ..
Och sen när  vi slutade så var jag med älsklingen dåe <3. Och sen när han skulle gå så va ajag med
lillasyrran, Emelie Hurtig och Emilie Wermé dåe <3 ..¨
Vi hade jätte kul, jag garvade så jag nästan pissade på mej :$ haha ......

Aa, imorse vaknade jag typ 9.30 eller nått tror jag ?
Aa, sen gick jag upp och åt frukost när jag kollade på "New moon" filmen :D ...
Sen startade jag datan hemma och satt där några timman "SOM VANDLIGT -.-' .. "
Sen åkte vi väl te mormor och skulle äta lunch "pizza" ..
Så nu sitter jag här och har tråkigt ..
För det är typ NÄSTAN alltid tråkigt och vara här..
Speciellt när det är snö, för då kan man inte vara ute och typ sola eller nått !
Men får passa på ååh'h göra det på sommaren dåe..

Ajaa, har nog inte så mycket mera att skriva om, kan skriva mera sen när jag kommer hem ..
Om det kanske har hänt nått OCH om jag får sitta vid datan ...
Ajaa chadåååååå'h <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0