tjabaaaaaah'h ... 5/4-2010 <333

Cha chaaaaaa'h !
Nu sitter jag väll hemma hos min coola moster i Borlänge dåe (: ....
Klockan 8.15. Vaknade med ont i halsen, men sen gav moster mej te
så det gick väl över ganska fort (tror jag). 
Aa, vi hade as mysigt igår jag och kusinen då, vi badade jakutsi (stavning) .
Åå, fyfan vad det var mysigt vi hade asså.
Han hälde i massor av mängder med bubblor och sen satt vi på bubblorna,
åå det var så jävla coooooooolt asså x'D ...
Nej, hit måste man åka oftare asså, och bada lite dåe :'D ...
Hoppas man for söva .ver här själv någon dag så kanske man slippen mamma ett tag,
ahhah nej dåe ..'Men jag skulle vilja sova själv med löfgren familjen  här :'D ...

Åå, jag saknar älsklingen så jävla mycket asså .
Och han kom hem igår och bara för det så skulle vi åka bort :( .
Det är typ NÄSTAN jämt så :'( .

JAG ÄLSKAR DEJ EMIL DU BRTYDER SÅ JÄVLA MYCKET FÖR MEJ ASSÅ, ÄLSKAR DEJ SEXYYYYYY<3333333333333333
ÄLSKLING <3333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0