Hej! 17/2-2010!!!<3

Hej! Sitter på mammas jobb. Gick väl hem från skolan för jag mådde illa:/... Har jätte tråkigt:/<3.. Vill inte vara 7k nu:/<3. Hoppas jag inte är 7k i helgen och nästa vecka på fredag. För i herlgen ska jag till Borlänge med bästaste Patrizia<333. Pch nästa vecka på fredag ska jag på COZ såklart:D<3333...

Vet inte pm jag har så jätte mycket att skriva:/<33. Men ajaa, skoldagen har varit bra, asså så länge jag var i skolan hahah<3. Aa, sen blev jag och må illa före maten. Jag tänkte att jag skulle vänta lite  och kolla ifall jag blev och må bättre. Men fan heller blev jag inte det. Det blev typ bara dåligare:/<3. Och då gick jag på spanska, och då kändes det som om jag skulle spy. Så sa till min lärare att jag mådde blä så fick jag gå hem:/<333. Och jaa<3333. Så nu sitter jag här på mammas jobb och saknar min bästa zyrra såklart<33333 Hoppas att jagv mår bättre imorgon. För jag vill såklart till skolan. För jag har mina kompisar där som betyder ALLT FÖR MEJJ<33333

Ajaa herrå<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0