GRATTIS TILL MIG 14 ÅR ;DDDDDD !!!!!

Hej,
äntligen kommer den dagen jag fyller år ;DDDD .
14 år till mig idag ;) ..

Jag vaknade kl. 07.00 utav att mamma och pappa kom in och sjöng för mig :$..
Det var lite pinsamt fast jag fyller år idag xD ..

Det jag fick idag var- En jakt/fiske kniv, ADIDAS TRÖJA ;DDD, mjukis byxor ( korta ), 500:- shit asså det trodde ajg då inte att jag skulle få ;DDD, en sen fick jag en parfym som jag har gårr och gnält över ett halv år att jag vill ha den coh nu har jag fått den ;DDDD ..

Och sen ringde min riktiga pappa och sa grattis, det trodde jag inte att han skulle göra :) .
Jag vet riktigt överaskad faktiskt :) .
Har inte hört så mkt utav honom "/.

Ajaa, nu ska jag gå "/ .....


SÄG GRATTIS TILL MIG INNAN NI GÅR ;) <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0