Cha cha!!!! 9/3-2010!!!

Cha cha! Sitter på mamas jobb nu. Fick  sluta skolan tidigare för vi hade inte någon elevensval idag:) det äe fan skönt att sluta tidigare när man slutar 15.30 hahah! Skulle vi igentligen göra idag. Aa, så imorgon tror jag att vi slutar 15.20... Aa, efter skolan idag så var jag med SÖTASTE Patricia<3, Vi gick lite på stan då. Och sen skulle hon med bussen så jag kunde väll äka med min lätsas pappa hem. Fast han har inte kommit än:/......

Sätter väll mej vid datan när jag kommer hem som vandligt, hahah! Men Det finns inte alls så mycket att göra hemma i Nyhammar ändå, så nästan det ända man kan göra när man kommer hem är väll att sätta sej vid datan, (ex. Bilddagboken.se och msn dåe!)...

Aa, det har gått jätte bra med persingen i läppen då. Det har gjort ont lite då och då, men det har inte kommit någon infektion iaf, och det är jag as glad för. Det har juh varit svullet en några dagar sådära. Men det börjar att gå ner nu... Sitter och tänker på älsklingen då, fast det har jag gjort typ hela dagen:P.....

Ajaa, cha chadå:P<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0