Heej! 3/3-2010!!

Heej! Sitter väl på mammas jobb idag igen:)... Ska ta hål i läppen idag, jag är väldigt nervös:(. Men det känns ändå som att det kommer att må bra:)... Ska väl kanske smsa/ringa någon kompis och fråga om någon vill vara efter det dåe, om jag inte mår blä efter jag har tagit hål där dåe:)<3.
Men jag längtar iaf, det är juh bra hahah!
Vet inte om man kan prata efter man gjort det, hahah? Måste fråga mormor eler syrran om det!

Aa såg en blä läskig film igår, heheh! Asså blev fan spyfärdig efter jag hade kollat på den hahah. Den filmen kollar jag då rakt inte på igen, det kan jag lova er! Den handlade om att en familj hade adopterat en jätte hämsk unge. Och att hon försökte att döda familjens riktia barn. Och sen i filmen så fick dom reda på att ungen var en typ 30 årig kvinna som hade en sjukdom så man såg ut som en 9 åring ist....
Nee USCH, den kollar jag då fan inte på igen:S!

Ajaa, kan skriva mer efter jag tagir hål i läppen igen och skriva hur det gick och hur det blev, kan lägga ut en bild på det ikväll med:P.....

                           Herrå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0