Heiii 18/5-2010 ...

Hej ;) ...
Nu sitter jag vid mammas jobb vid datan, men jag vet att jag igentligen ska vara i skolan.
Men ni kommer ihåg den dära tjejen som blev misshandlad i en liten by utanför Ludvika?
Aa det var iaf jag . Så kl. 09.00 ska jag på polismöte här i Ludvika . Är inte sådär jätte nervös faktiskt.
Trodde jag skulle vara med nervör, men det är skönt att jag inte är lika nervös som jag var när mamma
läste upp brever för mig :) .. Men efter det ska jag till skolan . Jah slipper iaf matten och lite utav so:n
HOPPAS JAG, Hahaha ;D . Men nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt "/ . Ska väl gå in på
www.bilddagboken.se nu då ..


Så cha cha vi ses ikväll <3


Kommentarer
Postat av: h'hanna

men... vaddå en liten by utanför ludvika ? :o

det var ju fan ta mig mitt i stan ju ? :ooooooooooo

<3

2010-06-09 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0