Heiiiii ;) 17/5-2010 ... <3

Heiiii !
Har varit i stan idag då med bästA Ida och Aticha. Vi hade väl kul, vi gick till skuthamn och solade lite o tog kort.
Sen gick vi till stan och chilla. Sen messade Hanna mig och frågade om vi skulle bada, men jag tvekade lite först,
för jag hade juh inte några badkläder med mig "/ . Men jag gick hem till henne och så kom hpn på att hon skulle på agilliti-träning ikväll med hennes hund och ja. Så Vi skulle ta det en annan dah. För jag skulle juh isf hem och hämta kläder, men då kom vi juh inte till Ludvika förän kl. 17.00 oc jag skulle ta bussen hem kl. 18.20 så vi skulle ändå inte hinna bada :'( ..
Men men .... vi får ta det någon annan dah .
Hade studia dag idag, så var inte i skolan...

Då blir det fruuuugaN imorgon efter skolan då ;D .. Kul kul, jag saknar henne som fan !

Ajaa men nu ska jag prata med älsklingeN chadååå <3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0