Hej :) 26/5-2010 .. <3

Hej !
Nu sitter jag på mammas jobb dåe ;) .
Har precis varit med SÖTASTE Johanna, vi hade verkligen SKIT KUL ;D. Flummmmmmmm som fan asså
fyfan vad jag garvade till det sötaste. Jag älskar dig Johanna .

A, på lördag blir det LUDVIKAMARKNADEN MED BÄSTA JOHANNA EVER ;D ..
Åkaaaaa karuselllllllllllllleeeee ;D . Kul som fan, fast bara om Johanna inte spyr på mig ;P ..
Haha, får man hoppas att DU inte göra Johanna <333.
Men jag älskar dig (a) (L) ...


Söndag blir det ÄLSKLINGEN kanske, om hans pappa kan skjutsa :) .
Jag bah sitter och tänker "HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS + HOPPAS 100000 GGR MERA"
Annars blir jag galen .
För jag skulle igentligen vara med han på lördag, men jag hade lovar Johanna att jag skulle gå med henne på Ludvikamarknaden. Så det fick bli att vara med henne då ist :) ..
Men kul kommer det iaf bli, för det har man alltid med JOHANNA haha <333.

Då ska man på möte i skolan kl. 15.00 då ;s ..
Vet inte vad dom ska ta upp precis. Hoppas bah att det är nått bra :) .. H3h3h....
Ska med mamma, pappa, klassföreståndare (en utav dom), en som jag går jag pratar med ibland och en special lärare som jag har i matte och engelska..
Asså engelska är fan det tråkigaste ämnet jag vet. Jag blir nästan att spy bara jag tänker på "ENGELSKA"
lix asså USCH :S .....

Ajaa, ska gå till skolan nu, är på mormors jobb nu, skolan ligger väl ca. 5 minuter här ifrån ;s ..
Ajaa men ska gå nu. HERRÅ ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0